Cassolada en protesta per l’actitud europea amb els refugiats #Acógelos

V Aniversari 15M

 

Què em commou?
  • Les morts al mar
  • Els patiments que provoquen les guerres
  • El confinament de multituds en els camps de concentració
  • Els dibuixos dels nens i les mirades dels pares, de les mares
  • Les peticions d’ajut ignorades

 

Què m’enorgulleix?
  • La gent que ajuda desinteressadament, la que salva vides, la que protegeix a qui ho necessita.
  • Els i les voluntàries que regalen el seu esforç
  • Els observadors i periodistes que ens fan arribar les seves experiències sense filtres, manipulacions ni ocultacions. De forma rigorosa i honesta.

 

Què m’avergonyeix?
  • Les guerres que fan fugir les gents de casa seva
  • La insolidaritat de les institucions europees, la seva traïció a la Carta dels Drets Humans però també a la nostra tradició i cultura.
  • Les repatriacions massives i indiscriminades
  • La manca d’humanitat en el tracte
  • Les estratègies, els procediments, els actes que ni comprenen ni comparteixen el patiment humà.
  • La repressió amb gasos lacrimògens, bales de goma, pallisses.
  • Les ganivetes als filsferros fronterers.
  • Les fronteres.

 

Què  m’indigna?
  • El manteniment i promoció de les guerres com a instruments europeus d’estratègia econòmica de poder.
  • Els òrgans europeus escollits per representar-nos i que en el nostre nom maltracten, menyspreen i trafiquen amb vides humanes, amb famílies, amb cultures i amb pobles sencers.
  • Els camps europeus de refugiats que són més presons que refugi
  • El fet que tots aquests actes immorals i indignes els acorden, aproven i executen individus que diuen fer-ho en representació nostra, amb el nostre consentiment.

 

 

Per tot això haig de cridar ben altlogo indignacioSBD petit

 

VULL GESTIONAR LA MEVA SOLIDARITAT !
NO HO FEU PER MI, NI EN NOM MEU !
NO EM REPRESENTEU !

 

MOVIMENT INDIGNACIÓ 15M SABADELL
Anuncis